The Art of Star Wars, Episode II - Attack of the Clones

List Price: $19.95 (平裝版)
Paperback: 224 pages
Publisher: LucasBooks (November 12, 2002)
Language: English
ISBN-13: 978-0345431264

官方介紹
Product Description
For more than twenty-five years, the visual brilliance of the Star Wars films has captivated audiences far and wide. From lush words to intricate landscapes, from lavish costumes to amazing creatures, the Star Wars design artists have pioneered the technological revolution, while never surrendering the dazzling sense of wonder.

Filled with stunning examples of beautiful, never-before-seen movie artwork, The Art of Star Wars: Episode II Attack of the Clones takes us through an takes us through an incredible gallery of astonishing images. As an added bonus, this volume features the exclusive illustrated screenplay, as well as:

• More than 500 extraordinary illustrations—including sketches, costume designs, set pieces, models, and brilliant full-color paintings
• An in-depth look at the amazing new creatures introduced in Episode II
• Fascinating behind-the-scenes accounts and anecdotes related by the artists themselves
• Magnificent visuals of exotic new planets, exciting new spacecraft, and dramatic new characters such as Jango Fett, Count Dooku, and Jedi Luminara Unduli
• Thrilling movie poster art art created especially for Star Wars: Episode II Attack of the Clones

Experience the Lucasfilm magic with visuals more striking than ever before, and become one of the first to witness the worlds and the wizardry of Star Wars: Episode II Attack of the Clones.


From the Hardcover edition.
-----------------------------------------------------------------

2代感覺上人物較3代多,要說哪本好,我覺得都不錯
但整體收錄相似,非星戰迷,的確收一本就夠。

內頁

























WOO~



後面同樣會有文字



內頁預覽

留言

  1. 星際的設計算很出色..

    黑兄怎麼沒入精裝
    會散喔@@"a

    回覆刪除
  2. dougchiang 那個麥克筆技法我很喜歡~~非常強大的手繪 Production
    art 那手繪太精準了

    回覆刪除
  3. 本我好像在台中圖有借過啊XD

    回覆刪除
  4. 哇系"吐血"

    阿~大大讓我抱怨一下阿~>"<~

    (這就是宅女的悲哀嗎?沒啥地方訴苦...朋友沒幾個..手機只能當鬧鐘)

    人生面臨困難阿~

    日前已經跟老闆提出辭呈~希望在四月底能離職~

    只是目前很傷腦經不知道該怎麼辦?該怎麼選擇職業......

    做了五六年的倉管人員~學歷只有高中畢業~現在都26歲了

    在呆下去老闆也不給加薪~工讀兩年.正職四年..我A青春都在上頭了

    (前面有個呆十年的目前薪水兩萬三..我少她一千....=_=..另一個呆了八年薪水跟我一樣.....工作內容...搬書搬書搬書搬書..這該死的文學書~一點都不賣~讓老闆老是有機會說~公司營運不好~沒縮減人手就要偷笑了~當然啦~有沒有營運不好只有老闆知道~我只知道公司其他同事在說..老闆前陣子買下SOGO旁邊.租給SOGO當倉庫...\_/....我他XXXXXXXXXXXXXXXXX)

    其實滿想要繼續唸書的~家裡住在新北市新店區~唸書的話也只能選擇~景文科技大學跟中國科技大學的進修部(日文相關這樣我看A書方便點)

    念四技出來都三十歲了,二專...二八了

    目前希望找個助理的工作~但是來找我的工作卻是寵物美容助理~時間上搭不到唸書阿?要工作到晚上八點~

    哀~但是家裡需要我每個月約八千至一萬的家用錢~

    還是不念書!直接朝寵物美容的方面發展?但是我沒愛狗到這種地步阿

    唸出來是個大學學歷~但是都三十歲了我還能做啥?

    在那公司混了六年~現在要出來找工作~超沒自信的....

    怎麼會這樣~>"<~誰來給我盞明燈阿~~~

    (呵......拜託...2012一定要發生...這樣一切都不用煩惱了...我瘋了>O<~~~煩阿~)

    回覆刪除
  5. (把垃圾桶打掉~啪!)給我裸男就行了~+_+~

    來去睡了~(希望能夢中把老闆打成D頭>"<)我殺~

    晚安~!

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章